Varumärkets uttryck
Årjäng. För samman...
Platsvarumärket Årjäng ska vara tydligt och tilltalande. Och för avsändaren ska det vara enkelt att använda och kommunicera. Därför finns varumärkets uttryck ”Årjäng. För samman..” som lyfter fram
Årjäng som ett välkomnade gränsland. Tillsammans kan vi stärka de tre värdena i Årjäng genom vårt sätt att agera och kommunicera.
ÅRJÄNG. FÖR SAMMAN MÄNNISKOR
Detta uttryck passar bra i en lång rad sammanhang som har med Årjängs livsmiljö eller upplevelser att göra.
ÅRJÄNG. FÖR SAMMAN IDÉER
Till exempel för att attrahera besökare. Årjäng. För samman idéer är särskilt utvecklad för näringsliv och innovation.
ÅRJÄNG. FÖR SAMMAN HÄSTKRAFTENTUSIASTER
ÅRJÄNG. FÖR SAMMAN SPORTINTRESSERADE
ÅRJÄNG. FÖR SAMMAN KULTURUTÖVARE
En tredje variant av uttrycket kan anpassas till särskilda målgrupper. Det skapar en oväntad effekt och människor känner sig sedda och uppskattade.