Driftsmeddelande

Vattenläcka i Töcksfors

Tack för att du är och har varit sparsam med vattnet i Töcksfors under vår driftstörning. Vi har ännu inte full kapacitet och är tacksamma om abonnenter i Töcksfors fortsätter vara försiktiga med vattenförbrukningen.

Driftsmeddelande

Vattenläcka i Töcksfors

Tack för att du är och har varit sparsam med vattnet i Töcksfors under vår driftstörning. Vi har ännu inte full kapacitet och är tacksamma om abonnenter i Töcksfors fortsätter vara försiktiga med vattenförbrukningen.

Arbetsgivarvarumärket

Personal från Årjängs kommun

Årjängs kommun

Årjängs kommun behöver attrahera många nya medarbetare de närmaste åren. För att lyckas gäller det att organisationen kan erbjuda personlig utveckling, en trygg miljö och förstås arbetsglädje. 

När Årjängs kommun vänder sig till nya medarbetare ska vi ge en intresseväckande och samtidigt sann och nyanserad bild av vår organisation. Därför kan vi prata om ett arbetsgivarvarumärke.

Arbetsgivarevarumärket är summan av organisationens varumärke och platsens varumärke. Anledningen är att många människor som söker jobb i Årjängs kommun bor någon annanstans idag. Deras föreställningar om såväl organisationen som platsen kommer att påverka viljan att söka jobb hos oss. 

Organisationsvarumärket består av vision, värdegrund ansvar - respekt - kvalitet, och de tre kärnvärdena som också är Årjängs kulturbärare. Om den arbetssökande delar våra värderingar och tilltalas av vår organisationskultur är det troligt att hen ser en möjlighet att växa tillsammans med oss. 

Den andra delen av arbetsgivarevarumärket är platsen Årjäng, allt som ryms inom Årjängs kommuns yta. Platsvarumärket hjälper oss ge en attraktiv bild av Årjäng som plats för fritid och jobb. Enligt mätningen Attraktionsindex 2020 har Årjäng en låg kännedom hos den svenska befolkningen men möter positiva förväntningar på en naturnära och trygg livsmiljö.

Senast uppdaterad:
Sidan publicerad av: gabriella alström