Kundservice

Rördelar
Rördelar

Serviceinformation

Alla bostadsområden ligger centralt med närhet till handel och service. Samtidigt är det inte långt till naturupplevelser.

I hyran ingår underhåll av lägenhet samt skötsel och underhåll av bostadsområde, sophämtning, vatten, värme och varmvatten. Kostnader som tillkommer är hushållsel, telefon och hemförsäkring.

Här hittar du information som ger dig rätt hjälp

Felanmälan

Har du problem med droppande kran, stopp i avloppet, kallt i lägenehten eller elfel?
Gör en felanmälan så hjälper vi dig snarast.

Det snabbaste sättet att felanmäla är direkt via: Mina Sidor. Länk till annan webbplats.

Öppettider felanmälan (för besök och telefon):

Vardagar: 08.00-15.00

Stängt för lunch mellan 12.00-13.00

Det snabbaste sättet att felanmäla är direkt via: Mina Sidor. Länk till annan webbplats.

Felanmälan via telefon: 0573-12844

Felanmälan via mail: info@arjangsbostad.se

Vid behov av akut hjälp då felanmälan är stängd ring: 070-315 90 80

Service efter ordinarie arbetstid

(Ordinarie arbetstid är mån-fre 07.00-16.00)

Securitas 0771-50 60 91

Störningsjour och parkeringsövervakning samt låsöppning efter ordinarie arbetstid.

Journummer 070-315 90 80

Utryckning sker endast på akuta fall, som inte utan olägenhet kan vänta tills ordinarie arbetstid, och för fel som orsakar skada på egendom, fastighet och/eller person.

Hjälp med enklare göromål

Vill du ha hjälp med enklare göromål som ligger utanför ordinarie service/felanmälan så hjälper vi förstås gärna till med det. Det kan t ex vara byte av batteri i brandvarnare, lysrörsbyte eller liknande. För sådana tjänster tar vi ut en avgift på 100 kr (50 kr för tillkommande tjänst i samma lägenhet vid samma tillfälle). Avgiften läggs på nästa hyresavi.

Senast uppdaterad:
Sidan publicerad av: niklas hammar