Kundundersökning

Nöjdhetsskala
Nöjdhetsskala

Årjängs bostads genomför under hösten en kundnöjdhetsundersökning

Under mitten av denna vecka (13/9) kommer vi från Årjängs Bostads AB att skicka ut en kundnöjdhetsundersökning (NKI) till alla våra hyresgäster.

Till dig som har angett en epost eller ett mobilnummer till oss kommer att få den digitalt, övriga kommer att få den per post. För att underlätta och möjliggöra snabbare kommunikation framöver vill vi gärna att du meddelar oss ditt aktuella mobilnummer och din aktuella mailadress till oss.

Vi arbetar ständigt för att du som hyresgäst skall bo bra och trivas i din lägenhet och området du bor på. Det är därför viktigt för oss att få reda på vad du tycker att vi kan göra bättre, vad vi gör bra idag och andra synpunkter du har på vårt arbete.

Avsändare av undersökningen kommer att vara AktivBo. Ett företag med många års erfarenhet av hyresgästenkäter.

Samtliga svar är anonyma gentemot ÅBAB.

De som inte svarar på utskicket kommer efter några veckor få en påminnelse

Vi kommer att lotta ut en månadshyra till en av er som svarat! Denna utlottning görs med hjälp av AktivBo, då svaren är anonyma för oss.

Hör av er till oss om något skulle vara oklart.

0573-12844

info@arjangsbostad.se

Tack på förhand!

Senast uppdaterad:
Sidan publicerad av: niklas hammar