Kan tyvärr inte skriva ut startsidan.

Startsida

Varumärkets identitet

Varumärkets visuella identitet

Välkommen till vår verktygslåda för varumärket Årjäng!

Här nedan hittar du logotyper, typsnitt, färger, bilder, presentationer och mycket mer som är tillgängligt för dig som vill marknadsföra Årjäng som en attraktiv plats att bo, jobba, uppleva, etablera och driva företag i.

Vår varumärkesplattform och verktygslåda är ett stöd för Årjängs varumärkesbyggande arbete.


Logotyper

Logotypen Å har under åren förädlats och förenklats för att möta framtiden tillsammans med oss. Logotypen är också en av våra främsta igenkänningssymboler och viktig för vår grafiska identitet.

Läs mer om våra logotyper

Färg och mönster

Färg, logotyp och grafiska element hjälper oss bygga vårt varumärke. Här hittar du vår verktygslåda för varumärket Årjäng.

Läs mer om färg och mönster

Typsnitt

Våra typsnitt är ett viktigt redskap i arbetet med att bygga vårt varumärke och skapa igenkänning när platsvarumärket Årjängs ska kommuniceras.

Läs mer om typsnitt

Vi tror på tydlig och enkel kommunikation. Därför har vi tagit fram den här verktygslådan som stöd.

Digitala mallar

För att hålla en tydlig och enhetlig profil när vi kommunicerar varumärket Årjäng har vi tagit fram några digitala verktyg. Här hittar du presentationer och bakgundsbilder till digitala möten.

Digitala mallar

Bildgalleri

Ta del av foton från vackra Årjäng! Här hittar du bilder som du fritt kan ladda ner för att marknadsföra Årjäng som en plats att bo, jobba, uppleva och som en strategisk etableringsort för företag.

Besök bildgalleriet

Profilprodukter

Vill du också använda profilprodukter för att marknadsföra Årjäng? Här kan du se ett urval av profilprodukter.

Se profilprodukter här

Har du frågor om varumärket Årjäng?

Har du frågor om varumärket Årjäng är du välkommen att kontakta vår kommunikationsenhet.

Gabriella Alström
Kommunikationschef
Kommunikationsenheten
E-post: gabriella.alstrom@arjang.se
Telefon: 0573-141 25 Länk till annan webbplats.