Hem/Invånare/Omsorg & hjälp/Kvalitet och tillsyn/Synpunkter, klagomål & förbättringsförslag
Lyssna

Synpunkter, klagomål & förbättringsförslag

Det är viktigt för oss i Årjängs kommun att hålla hög kvalitet på det arbete vi utför. I det arbetet är din medverkan och dina synpunkter viktiga. Tyck till i formuläret nedan.

Vi tar vara på dina åsikter!

För att lämna synpunkter, klagomål, förbättringsförslag eller ställa en fråga till oss kan du fylla i formuläret nedan. Ditt ärende skickas till socialt ansvarig samordnare (SAS) som diarieför ärendet och kontaktar den som inkommit med klagomålet inom två dagar från det datumet som klagomålet inkommit.
Sedan kontaktar socialt ansvarig samordnare, ansvarig chef för verksamheten, som också kontaktar den som inkommit med klagomålet om man inte valt att vara anonym.

Vill du veta vad som händer sedan?

Du kan välja att vara anonym och behöver då inte lämna dina kontaktuppgifter. Vill du ha besked ska du lämna dina kontaktuppgifter så får du ett svar från oss.

Viktigt att veta

Din synpunkt registreras hos oss och blir en offentlig handling. Det betyder att alla kan be att få läsa den.

Tack för att du tycker till!

Dina personuppgifter

Så här hanterar vi dina personuppgifter

Synpunkter, klagomål och förbättringsförslag

Jag vill
Anledning (Obligatoriskt fält)


Uppgiftslämnare
(Obligatoriskt fält)


Verksamhet eller medarbetare inom Stöd & Omsorg som jag har synpunkter eller förslag tillLämna dina synpunkter, klagomål eller förslagAnonym eller ej
(Obligatoriskt fält)

NamnE-postTelefonAdressPostadress och ort 
Skriv ut Dela och tipsa Kommentera sidan

Sidan uppdaterad den 25 september 2018

Tyck till

Att tycka till

Med formulärets hjälp kan du ställa frågor, lämna förslag, idéer, synpunkter eller klagomål.

Oavsett ditt ärende tar vi tacksamt emot det. Vi kan inte lova att din önskan slår in, men vi kan lova att undersöka förutsättningarna.